Reklama
 
Blog | Milan Salaš

Komunální volby – text Druhý

Text je rozdělen na 4 části:

 

1. Pozice a úlohy lidí ve SPOLEČNĚ VM

2. Co chceme změnit

3. Vyhrajeme volby

4. Volební marketing

1. Začnu od sebe. Moje úloha je podobná jako u většiny kandidátů a podporovatelů našeho týmu. Mám přístup k seznamu úkolů, ze kterých si mohu vybrat s čím a jak pomůžu. Od nahazování informací na web, po stavění lešení na akce, které pořádáme. Když nějaký úkol hoří, a nikomu se do něj nechce, zavolá Honza Bílek a donutí mě nebo někoho jiného to udělat. Účastním se občas schůzí, které se v širší skupině odehrávají každý týden. Na schůzích se spíš snažím držet hubu a remcám, jen když mám pocit, že se konzervativní křídlo naší bandy drží zbytečně vzadu, vzápětí jsem však utišen a pracuje se v klidu dál. Abyste dobře rozuměli, naše uskupení by se dalo popsat jako spojení klidných, konzervativních intelektuálů a mladých dravců, kteří se nebojí udělat změnu a jít tvrdě za tím, co chtějí. Obě naše části respektují stejné hodnoty a principy a spolupráce je velmi příjemná. Hlavním koordinátorem úkolů je Honza Bílek, který kandiduje z 8. pozice. S Honzou jsme velmi blízcí přátelé od dětství. Honza pracuje ve společnosti Autocolor Šoukal s.r.o. na pozici vedoucího stavebního úseku, kde mě na této pozici před lety vystřídal. O Honzovi vím jednu věc naprosto bezpečně a nevím, jestli ho za to mám víc zbožňovat nebo nesnášet. Honza umí perfektně dodržet pozici a hájit její zájmy. Pokud s Honzou jednám ohledně lešení, vždy hájí zájmy Autocoloru a ne našeho přátelství. Když dělám pro Autocolor nějakou zakázku, nejsme přátelé. Honza po mě chce co nejvíc práce, za co nejmíň peněz a je mu úplně jedno, že jsem kámoš. Velmi si ho za to vážím a pro tuto jeho vlastnost bych ho moc rád viděl v městské radě.

Dalším člověkem, o kterém se chci zmínit je Martin Kaman, kterého jsem více poznal až v poslední době. Obdivuji ho za schopnost udělat pořádek v diskuzích a dobře mířenými otázkami dokáže posunovat zdánlivě neřešitelné k nějakému výsledku. Nevím, jestli jsem někdy potkal tak věcného a pragmatického člověka. Je to skromný, tichý a milý člověk, ale když promluví, tak i křiklouni jako já mlčí.

Lídrem naší kandidátky je Ivana Bíbrová, se kterou se znám rok a půl a dala nás dohromady iniciativa ZA NÁMĚSTÍ VM. Vnímám, že Ivana má na svých bedrech naloženou velkou odpovědnost a my všichni ji zahlcujeme nápady a samozřejmě chceme řešení hned. Ivana je totiž rozvážný a jemný člověk, pracovitá intelektuálka s vysokými morálními nároky především na sebe, ale i na své okolí. Přiznám se, že jsem si dříve nebyl jistý, jestli je to správný typ lídra, ale uvědomil jsem si, že v politických funkcích nemají být mocichtiví lídři, ale poctiví a pracovití lidé, kteří nám ostatním půjdou příkladem. Ivana bude skvělá starostka, protože dokáže udržet na uzdě to splašené stádo mladých lidí, dokáže s námi mluvit a vyslechnout nás a my ji za to respektujeme a děkujeme.

2. Chceme rozbít klientské vazby, které brání našemu městu v rozvoji. Chceme, aby bylo město spravováno odborně a progresivně. Chceme, aby byly v zastupitelstvu vzdělaní a rozumní lidé bez zášti vůči komukoliv. Chceme, aby na radnici i ve městě panovala přátelská atmosféra. Chceme, aby město neházelo klacky pod nohy aktivním lidem. Chceme, aby město udělalo maximum pro vytvoření stavebních parcel v rámci celkové koncepce rozvoje města. Chceme, aby město vypisovalo soutěže na studie, soutěže na veřejné zakázky a následně respektovalo jejich výsledky a nepromítalo do rozhodnutí vlastní zájmy nebo mindráky. Přečtěte si prosím program na řízení města, záměrně ho nenazývám volebním programem, protože my ho nehodláme využít jen k volbám. https://www.spolecnevm.cz/program/

3. Uvědomuji si, že to zní příliš sebevědomě, namyšleně, možná až arogantně, ale my už jsme vyhráli. Ať už volby dopadnou jakkoliv, my budeme v pořádání kulturních a sportovních akcí pokračovat, máme skvělý tým, který se rozrůstá a je tu od toho, aby spojoval jednotlivce i větší celky a pomáhal jim s realizací nesobeckých snů. Už máme naplánované i povolební akce a jsme otevřeni ke spolupráci s kýmkoliv, kdo má zájem dělat cokoliv pro ostatní bez nároku na odměnu. Necítíme se nikomu za nic zavázáni a po nikom nepožadujeme, aby byl výhradně oddán jen nám, naopak si o to víc vážíme těch, kteří jsou schopni spolupracovat a mluvit s lidmi z druhého tábora.

4. Volební marketing je největší beztrestná manipulace lidí na všech úrovních od komunálních voleb po prezidentské. Shodli jsme se na tom, že nechceme vyhrát za každou cenu. Rozhodli jsme se, že vyhrajeme čistě. Jsme jedinou stranou, která má transparentní účet, to znamená, že nemáme žádné skryté financování. Rozhodli jsme se, že naše kampaň bude kontaktní a že bude pokračovat i po volbách. Rozhodli jsme se, že nebudeme vystavovat líbivá populistická hesla. Rozhodli jsme se, že nebudeme působit na vaše emoce krátkými sděleními, ale na váš rozum konstruktivními argumenty.

Díky za váš čas, prosím text vytiskněte a dejte přečíst lidem, kteří nemají přístup k internetu.

Reklama